ashaas

Alla inlägg under februari 2012

Av ashaa eriksson - 11 februari 2012 21:33

 

aww love it ni är underbara


fin header gumman verkligen fin sötan

svar : tackk gumman <3

Av ashaa eriksson - 11 februari 2012 20:19

hej sötsar somsakt ni ser min nya header  döööööör! blev böjd med den iaf men berättargåragen  träffade dennis och cornelia i stan chillade där åt på waynes osv chill sen skulle de dra så träffade på angelicia o hennes kompisar snackade lite standrad  åkte hem efter felicia mötte mig och vi typ kuuuuuuta till mig häämta lite grejer sen så gick vi till fritidsgården

snackade med nya määnniskor HAHA ja träffar nya människor varje dag . men sover hääär hos felicia venne vad vi ska gö  aja puss dagens


outfit :D


   

Av ashaa eriksson - 11 februari 2012 12:35

hej mina solstrålar:) precis städat fixat har bara att fixa mig lite sen så drar ja till ropsten träffa cornelia och hennes kille får se vad vi hittar på . juste nu lyssnar jag på musik  lägger upp outfiten innan ja drar puss


5 saker ja drömmer om

1 min dröm att flytta till usa

2 att bli doktor eller tandläkare eller frisör

3 ja ska bli bättre på matematik

4 sköta skolan bättre

5 få större blogg




Av ashaa eriksson - 11 februari 2012 11:39

byxor vantar typ en t-shirt tror  ja haha

 

  haha har inte örhängen i den andra randen gav bort dom :) hihi

 

5 påsar jag kom hem med i går :)



Av ashaa eriksson - 11 februari 2012 11:26

hej sötisar ska träffa cornelia känns sjukt det var så länge sen ungefär 2 år sen kan inte ens tänka mig att jag ska träffa henne det ska bli super kul ska nog fixa mig osv gud men juste glöm inte dagens haff --> haff  <--  håll tummrana så får vi se om det blir du lägger upp dagens shopping hål utkik

;//

Av ashaa eriksson - 11 februari 2012 09:21

heej sötisar vakande för ett tag sen inte så jätte bra humör i dag .. på grund av en grej PRIVAT men det är bara att gå  vidare i livet was strong, do not give up the one you have raised my head and know what is going forward 

men ska äta frukost ska nog inte göra nåt speiellt ska bara städa plugga dusha noppa brynen fixa kanske åka över till flempan vara me felicia får se hur dagen skrer..

Av ashaa eriksson - 10 februari 2012 18:09

hej sötisar veet sämsta update men ialla fall har varit i skääääääärholmen måår mycket bättre sen i morse shoppade faktiskt visar er imorgon för hittar inte sladden till cameran men köpte jeans tröja smycken osv <3 vad har ni gjort då ? har fakitskt 350 kr kvaar rätt bra ja som brukar slösa allt woop wooooooppp

Av ashaa eriksson - 10 februari 2012 12:38

hej sötisar gör inte så mycket hehe.. ska vell ta och svara på frågestunden hehe .. får se hur de går men ialla fall sköönt väder ute känns som man vill komma ut va faktiskt ute lite hade världens huvud värk så gick ut lite skönt va det känns som sommar vill ha sommsar kläder skin jacka gud sommar kroppen vel längtar inte asså ;)

puss svarar på frågestunden om ett tag



 

Ovido - Quiz & Flashcards