ashaas

Alla inlägg under januari 2012

Av ashaa eriksson - 17 januari 2012 17:15

nu blire.....cooco poops ! tror dom heter !


 

KYSS!

Av ashaa eriksson - 17 januari 2012 16:11

hej alla söta ! ,hur har ni det ,nyss då drack jag te och baguette med ost på osv.. gott :) kom hem för en halv timma sen de är kaos hos mig för de håller påå renoverar de luktar inte säskilt gott aja, haar massa plugg matte,svenska kemi läxa engelska gu allt måste typ lämnas in imorgon så ska gö de men kan inte lägga upp outfiten för har typ inga bilder tog inga heller hade jätte stressigt imorse men har svart mjukisdress mys ! vad har ni gjort i dag då ???? men hörs sen puss

 

  

profil bild på facebook . tycks ??

Av ashaa eriksson - 16 januari 2012 21:18

kollar på de okända ! läskigt gu as rädd ska snart lägga mig bjuder 2 bilder från i dag kyss


 


 


har de bäst !

Av ashaa eriksson - 16 januari 2012 19:31

  outfit ! tröja milano:99 kr

byxa vet ej



   


 

tog en lite fika hot wings & pommes gott :) puss ska kolla på 112 på liv och död sen så blir de det okända



Av ashaa eriksson - 16 januari 2012 19:12

hej sötnosar ! precis dushat rakat benen & allt de däär skönt blev ingen tandläkare ja missade tydligen de mamma trodde de va i dag men tyvärr så var de 2 dar sen :/ aja har ny tid om 2 veckor så hoppas det går bara aja ska inte skriva mer om min tandläkare tid . i dag så började jag klockan 09.15 hade engelska som första letion sen rast klassråd & kemi vi pratade massa om typ ph papper och massa sura grejer det var spännande kemi är alltid lika kul ! slutade 15:10 gick till tomtberga för att hämta brosan men sen kom ja ju på att han skulle ha utvecklingsamtal ,så åkte tillbaka till huddinge c tog en fika där var as hungrig senare så gick ja o mamma brosan till mat affären handlade lite nu e ja hemma ska plugga snart som ja ska typ läsa en bok & skriva om den redovisa  men bjuder på lite bilder + outfit kyss




Av ashaa eriksson - 16 januari 2012 06:39

godmorgon sötnosar ,jag ser att statistiken ser  bra ut :) forsätt ni ät så underbara ! men iallafall vaknade alldeles nyss ska ta mig och äta frukost & fixa mej men senare på dagen ska ja till tandläkaren så ja kommer nog uppdatera när  jag kommer hem & kan tyvärr inte mobilblogga :/ men men ni får massa bilder sen + outfit så håll utkik senare på dagen hörs sen puss

Av ashaa eriksson - 15 januari 2012 21:02

hej snyggingar just nu gör jag ingenting spec.. ska nog börja göra iordning rummet sätta på mig  one piece  och bara tare lungt skola imorgon somsakt börjar kl 09:15 sköönt kan sova längre ! är hur trött som helst säger godnatt nu då hörs imorgon puss


 

 
Av ashaa eriksson - 15 januari 2012 20:08

hos felicia

 

 

 


   

HAH tog lite bilder på mig medans felicia plattade håret !

 

 


 

tog en fika ! på fritisgården

 


kyss

 
Ovido - Quiz & Flashcards