ashaas

Alla inlägg under januari 2012

Av ashaa eriksson - 15 januari 2012 19:42

hej slla bloggläsare ,somsakt kom hem  alldeles nyss ,va ju på fritidsgården i flempan ,chillade där med några boys massa snack  myyss ! sen så gick alla ut typ för dom stängde fritidsgården kl 7 i dag eftersom det är ju söndag osv.jaa felicia földe med mig till busshållplatsen sen så va de en kille som frågade mig stannar 740 vid masmo  då svarade jag ja ,sen när vi gick på bussen ,så somnade han och när bussen var framme vid masmo så väckte ja han för annars skulle han missa hållplatset HAHA vad snäll ja va ;) ja ni får lite bilder tog en fika oxå hörs snart kyss

Av ashaa eriksson - 15 januari 2012 17:32

hej snyggingar ! sitter chilla med felicia ! vi fick låna dator häär på fritidsgården ! mohah as snygga killar här ;) 

aja hörs sen kyss!

Av ashaa eriksson - 15 januari 2012 16:08

hej sötisar jag och felicia håller på fixa oss vi ska ät nu se så drar vi till fritidsgåren v träffa nårah !

det går typ ite ladda upp bilder :s lägger upp bilder när jag kommer hem kyss


Av ashaa eriksson - 15 januari 2012 14:56

hejsötosar ,är hos felicia -------> felicia kika in ihees blogg www.feliciavazquez visitter och snackar bara :)

hörs sen kyss

Av ashaa eriksson - 15 januari 2012 13:51

hej sötisar ,har verkligen jätte bråtton lägger upp outfit ! nu hörs när jag är hos felicia kyss

 

tröja :gina 99 kr !

byxor milano 99 kr

Av ashaa eriksson - 15 januari 2012 12:47

 
isabell

isabell

Söndag 15 jan 12:46

Aw, sötnos!<3

svar : men du e sötare

 

http://isabellss.bloggplatsen.se

Av ashaa eriksson - 15 januari 2012 12:30

  hejsan kära läsare♥  äter glass just nu

  ska strax fixa mej musiken på högsta volym ! nice bara fixa loss nää känns som ja inte har sminkat mig på 8473 år var ju hemma hela dagen i går så . det därför  vad ska ni göra i dag då ? ni får hänga med hos ------> felicia oxå kommer även ta lite bilder där oxå så ska nog sätta på mig lite mys outfit eftersom vi kommer bara va hos henne prata massa tjejsnack sånt tjejer gör inte alla men nästan . hörs sen puss ! ♥

Av ashaa eriksson - 15 januari 2012 10:20

   

hej sötisar . kommer lägga upp dagens outift oxå om ni vill ??? & gud i går hade ja ass bra statistik ,ni är gryma blogg läsare kärlek till er♥

Ovido - Quiz & Flashcards