ashaas

Alla inlägg under november 2011

Av ashaa eriksson - 27 november 2011 19:40

shuuu breeee ,hur mår ni då?? själv e det lungt har gjort klart naglarna ,sjukt fina tycker ja palla nt lägga upp bild

men kan beskriva ,aja... ja har målat silver o svarta render över ,vart jätte snyggt ! vad har ni gjort i dag mina kära läsare :))

Av ashaa eriksson - 27 november 2011 17:23



mamma ska fixa lösnaglar nu :)))

  



  

   

Av ashaa eriksson - 27 november 2011 17:11

hej sötisar komm för en halv timme sen typ.. har käkat osv... fick me mig hem en foundation som ni ser

rekomenderar jätte bra ,luktar gott oxå just nu planerar ja o issa om vi ska vara på tisdag o kanske sofie

www.isabellss.bloggplatsen.se chekka! har märkt statistiken har hööjts ska försöka blogga så mycket jag kan mina kära läsare


Av ashaa eriksson - 27 november 2011 13:21

NY PROGIL BILD PÅ FACEBOOK ??<3


Av ashaa eriksson - 27 november 2011 12:42


har svarta tights till dom :*) puss




 
Av ashaa eriksson - 27 november 2011 12:21

hej bloggen ,som sakt ska ja och mamma till skärholmen mamams ka handla mat osv... hon ska köpa en foundation så ja måste visa vilken det är annars kommer hon aldrig att hitta ?;) ,har ätit och så... ska börja fixa mig ..

ska överföra lite bilder till datan får se om de funkar puss

Av ashaa eriksson - 27 november 2011 09:08

godmorgon ! ,vaknade nyss ,mamma hålller på med frukosten e dö hungrig :) aja som planer tror ja att ja ska va me felicia o wilma får se för dom säger att de regnar ,så vet nt riktigt ,ska plugga i dag glömmde lämna in 2 matte läxor som ja skulle typ gö förra veckan WWOPPS men hörs sen puss

Av ashaa eriksson - 26 november 2011 21:58

omg gjordee hål på min brosas öra :)( stolt )

Ovido - Quiz & Flashcards