ashaas

Alla inlägg under november 2011

Av ashaa eriksson - 22 november 2011 17:24

tjahh s-ö-t-n-o-s-a-r :) hur mår ni då ? själv så e det mycket bäättree me mejh i går så mådde ja så jävla dåligt så de nt finns ,frös hade ont i huvet o halsen men tydligen e de bättre i hope ! hehe ... snart kommer mamma hem wii har saknat henne hihih e mammas lilla dotter ! asso de e ass tråkit och vara hemma själv de är bland de hataste som finns "enligt mig"! hoppas ja kan shoppa på torsdag! + hade ja träning i dag ja har ju börjat på fotboll i gen hade har träning kl 6 men kan inte va me på det ;/ skit tråkit juu ! aja.. uppdaterar senare hörs babe`s


Av ashaa eriksson - 22 november 2011 14:25


e brunare en vad ja trodde ;/


Av ashaa eriksson - 22 november 2011 14:15

 

jag och issa ;)




låångt hår MISS:/





på UNG08 !



PUUUSS!



Av ashaa eriksson - 22 november 2011 14:03


hittade en bild iaf ;) sen så kan ja ju kopiera nån bild från facebook

men men sjukt gammal bild 3 år gammal typ mer e den säkert  HAHA ;)

Av ashaa eriksson - 22 november 2011 13:58

åh vill utomlands ;(

Av ashaa eriksson - 22 november 2011 13:48

hello ! sötnosar ! just nu så ska ja laga lite mat till mig hehe .... har nt gjort nåt spec..... i dag :)

har tyvärr inga bilder på datan eftersom den var på lagning då gick alla bilder bort  + så vet ja nt var min sladd ligger till min experia mobild plus min mobil funkar typ nt ! såee.... aja blablabla vad har ni gjort i dag då ?? någon om kan hjälpa mig att göra en header ! :) vore jätte gullig då


puss

Av ashaa eriksson - 22 november 2011 10:40

hej bloggen ! :) har skaffat nyy blogg hehe... ja har juh tänkt och skaffa bloggplatsen.se !

sitter här och gör ingenting hoppas ja blir frisk snart såe jag och issa kan shoppa :) men men

mår lite bättre nuuh de för ja drogar med alvedon   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards