ashaas

Alla inlägg under november 2011

Av ashaa eriksson - 26 november 2011 21:07

hej hej bloggen !kom hem för ett tag sen ,ja var ju i rinkeby .o hälsade på mammas kompis ,+ så var ja ju me sofie ,kom typ en timme sen ,mamma var på kryssning :) ,hon kom hem med lite parfymer ,o godis ,ja e lite tråkig men ja gillar inte åka båt så ja följde nt med ! aja... ,har tvättar bort sminket osv.. ska nog kolla på tv sitter i mjukisdess ,sköönt föresten HITTADE min camera  så ja tog lite kort med den får se om ja hittar sladden ska överföra lite bilder hopppas det går . juste som ni ser så fixade sofie presintaton till mig ,hoppas ni gillar det :) säger väll godnatt nu .ska nog nt uppdatera mer i dag puss trevlig kväll

Av ashaa eriksson - 26 november 2011 18:00

 

hej ! ,sofie kom typ en timme sen .vi tare bara chill ,hon ska fråga om hon kan sova över hos mig ikv. hoppas hon får:) <3 ,har fixat mig osv...kommer en söt bilds♥

puss




Av ashaa eriksson - 26 november 2011 14:14

tjatjah:) bitches vad gör ni då ,sitter här o väntar att sofie ska ringa mejh  får se vad vi hittar på :)

ska göra iordning mig puss  


Av ashaa eriksson - 26 november 2011 11:48

hej hej igen :) ,ska nog tipsa er lite saker ,om ni vill såe,skrev i går att ja skulle de men ja orkade inte så det får bli i dag :)



den hära mascaran är sjukt bra ,gör dina fransar långa ,inga klumpar

MAX FACTOR sjukt bra ! Max Factor masterpiecemax mascara, 170 kr.
En bra mascara, ger volym separerar och förlänger fransarna.
Många rekomenderar den kostar runt 170 kr




 Isadora build up mascara extra volume

ger dina fransar långa ,den torkar snabbt så du kan göra flera lager kostar runt

115-120 :)





rekomenderar ,gör din hud len ,finns i olika det finns mörkare

ljusare ,jätte bra ,har själv testat den kommer inte i håg vad den kostar

men sjukt bra


puss


 


.




Av ashaa eriksson - 26 november 2011 10:54

vara bara tvungen att länka någrah bloggar jag kollar på ;)

www.isabellss.bloggplatsen.se

www.erikas.nu

www.sarahtjulander.se

www.fokis.se

www.emillias.devote.se

puss !

Av ashaa eriksson - 26 november 2011 10:42

godmorgon sötnosar ! vaknade ett tag sen sköönt ,hoppas ni har sovit gott kollade på en film som heter typ mordaren ligender nåt sånt hehe .men ska fortsätta kolla på nån film ,uppdatrerar senare puss

DAGENS snygging

Av ashaa eriksson - 25 november 2011 18:04

hej hej bloggen lite dålig update men sorry ;// ,iaallafall  slutade 14:40 typ .. sen så åkte jag till rinkeby ,mamams kompis så ja e där o väntar på sofie ska komma ;) hehe .... vad gör ni ikv ?? då ska nog käka sen så tror ja vi drar ut i think ,tyvärr kan ja inte ladda upp bilder vet inte var min camera e ,så ni kan få lite tips men de gör ja senare. puss

Av ashaa eriksson - 24 november 2011 19:49

tjah :) ska strax dusha KANSKE  ska fixa mina naglar ;)

kommer lite bilder ;)



ser ut som en mupp ;OP


puuss




Ovido - Quiz & Flashcards