ashaas

Alla inlägg under december 2011

Av ashaa eriksson - 22 december 2011 14:33

woopps ,har typ märkt nu att min header ee borta -.- höhöh ,just nu sitter jag vi datan och bara myser gu så trpkigt att va hemma själv (enligt mig ja) kan lägga upp dagens i går ja köpte glömmde det i går sry.


  cel


knäck: 20 KR haha på markanden


lock grej aja: 20 kr

penceln till ögonlocket:10 REA !

Av ashaa eriksson - 22 december 2011 13:31

hej bloggen ,jätte ledsen för en jätte dålig update ,sry.. men vaknade kl 10 ja och laiya ,sen så käka vi frukost ,åkte till hc för ja skulle lämna brosan till fritids sen så kolla på lite julklappar hitta ju ingenting aja... sen så åkte hon hem o ja me ,ska börja laga mat till mig får se va  jag gör ,men väntar på att felicia ska komma till mig sen så drar vi till skärholmen ,får se om ja hittar nåt där KYSS !

Av ashaa eriksson - 22 december 2011 13:31

hej bloggen ,jätte ledsen för en jätte dålig update ,sry.. men vaknade kl 10 ja och laiya ,sen så käka vi frukost ,åkte till hc för ja skulle lämna brosan till fritids sen så kolla på lite julklappar hitta ju ingenting aja... sen så åkte hon hem o ja me ,ska börja laga mat till mig får se va  jag gör ,men väntar på att felicia ska komma till mig sen så drar vi till skärholmen ,får se om ja hittar nåt där KYSS !

Av ashaa eriksson - 22 december 2011 00:10

tjo hej .. alursäla bloggläsare ,ja e så sjukt j*vla trött ursäkta språket men men e sjukt trött ,HAHA ja o laiya ska kolla på tv kanske koommeer somna vem vet :) aja.. säger väll gotnatt !

Av ashaa eriksson - 21 december 2011 22:19

    


 

 


kyss








Av ashaa eriksson - 21 december 2011 21:33

hej hej! mina kära läsare ,nu så ska ja ,möta  upp laya ,hon ska sova hos mig bloggar när ja  kommer tbx puss !


Av ashaa eriksson - 21 december 2011 17:53

tjatjah ! ,nu så kommer lite bilder från dagen puss  

bilds från förr i går babbes !


  

från förr i går ! SÖTA sofie

 

från förr i går !


 

från förr i går

 

bild från förr i går ,:) sötnosaran !


 


från förr i går ,ååhh söta LALAH.



AJA.. DET VAR de ,finns mer bilder från i dag oxå men lägger upp senare KYSS









hc

Av ashaa eriksson - 21 december 2011 16:23

hej bloggen :) ,kom hem precis slutade kl 12hur skönt som helst ! men nuee så kommer lite bilder elr ganska mycket ,juste vi hade dansuppvisnign ,guu det var så läsigt när man står dät vi secen hur vilken kännsla  man får ,men sen så gick de över ,gjorde ett fel woopp aja.. efter skolan ,så slagga ja me pontus o leffe HAHA ,vi va så og en fika ,mysigt men sen så gick dom då .. köpte ja lite julklappar allt e snart klart :) sen så köpte ja lite grejer till mig ,det e hur mycke REA som helst !:) hhe men hörs snart !kyss !



Ovido - Quiz & Flashcards