ashaas

Alla inlägg under december 2011

Av ashaa eriksson - 23 december 2011 12:53

hej hej ,nu så har ja dushat rakat benen lallalala aja..ska börja göra  mig i ordning felicia kommer snart ha en bra dadg kyss !

Av ashaa eriksson - 23 december 2011 09:25

cha cha ! ,erl godmorgon aja.. :) e redan vaken nu på grund av att mamma väckte mig -.- ,me nu ska ja göra iordning frukost ,städa lite sådär chilla ,felicia kommer över till mig  ,vi ska nog chilla ha mysigt bommba me kort ,tror de blir chilll dag ,åker till skärholmen senare kanske får se . ,känns som inte att det är jul imorgon ,har verkligen ingen jul kännsla :) men imorgon så är det JUL !

nån som kanske vill göra header till mig ,då är det bara att kommentera ! KYSS !  


Av ashaa eriksson - 22 december 2011 22:57

nu så säger jag godnatt till mina kära läsare KÄRLEK till er !puss


Av ashaa eriksson - 22 december 2011 22:07


 

 

myyyss outfit

tröjan : Milano 99 kr

byxorna: Milano : 99 kr



  
Av ashaa eriksson - 22 december 2011 21:54







guu va mysigt på julen ,älskar verkligen jul det är så mysigt alla ljus är tända osv.. gu


2 dar kvar KAN NT FATTA !





Av ashaa eriksson - 22 december 2011 20:20

 

hejhehj sitter häär i min säng o halv sover käänns som de men nää aja.. felica åkte hem,kan tyvärr nt lägga upp bilder  från i dag jag är jätte trött orkar verkligen inte ! men  imorgon kommer ja få nya tag då blire;) bildbomb

har precis käkat smsar me lite härliga personer ,men nu ska ja fortsätta smsa KYSS !

:)

Av ashaa eriksson - 22 december 2011 16:10

tjA TJAH  ,felicia häär ! ,vi har gjort makaroner o korv (inge liv) aja vi ska snart åka till skärris ,får se om vi hittar nåt hörs är ja kommer kyss

Av ashaa eriksson - 22 december 2011 14:47

kolla på dig själv ,först

Ovido - Quiz & Flashcards