ashaas

Alla inlägg under december 2011

Av ashaa eriksson - 30 december 2011 00:26

hej bloggen :) hehee.. ,sitter häär o chillar ,ska fixa lite iordning rummet ,,har gäster hos oss en av dom ska sova i mitt rum ,,mååste fixa liite så de blir mysigt me sängarna o madrass osv.. :) ,håller på över för bilderna juste fick parfym, från mammas kompis glömmde lägga ut + ska lägga ut lite va ja använder för smink lalllalala aa ,kanske lägger ut ikv.. elr såå blir de imrogon ja e jätte trött

ska få min skönhetssömn ,men först dusha ,kanske blir piggare efter dushen :)  aja.. bjuder på nån bild kyss


 

Av ashaa eriksson - 29 december 2011 21:56

med min nya jacka helt  käääär!

 

i T-centralen!:)

 


 


  

i T-centralen!




åå mammas kompis kom hem till oss ,sen så kom hon me choklad till mig

å tackk ♥



 

merci ♥


 

marabou ♥


   

DAGENS outfit

jeans: vet nt

strumpor vet ej :)

tröja : gina 99 kr :)

kyss ♥


  
Av ashaa eriksson - 29 december 2011 21:08

 

 


  


hade tråkitgt la upp ego bilder :)









  
Av ashaa eriksson - 29 december 2011 19:39

hej  bloggen han inte uppdatera ,innan ja skulle dra men iallafalla ,var ja i T -centralen ,skulle möta upp mammas kompis där hon ska nog va hos oss några dar efter nyår så åker hon hem igen aja. inte så viktigt men,, kommer lite bilder,hon köpte lite choklad till mig åh va gulligt alla vet att ja brinner för choklad aja.. kommer lite bilds sen kyss...

Av ashaa eriksson - 29 december 2011 16:08

guuu !! ,e så sjukt glaaad ! ska kanske ta hål i naveln elr de ska bli tror ja  ,för mamma sa att ja skulle spara själv .det kostar kanske runt 500-600 beror på vart man tar osv.. guu är så glaaad

äskar dig mamma ! ,+ får se om ja vågar ;) aja.. ska käka nu kyss



Av ashaa eriksson - 29 december 2011 15:05

hej bloggen,blev ingen emilia.. för mamma tyckte ja skulle va hemma asså har häänt lite grejer osv.. behöver inte ta de på bloggen ,hoppas de löser sig snart . men men .. mamma håller på me matten e sjukt hungrig ska  nog ta nån macka så läge elr så. bjuder på lite bilder kyss

 

outifit ,men svarta tröjan nu ,ee helt käär i dom

 


mjukis: milano ,99 kr

tröjan gina 99 kr ,

strumpor: HAHA vet inte XD


 

kyss

Av ashaa eriksson - 29 december 2011 12:12

hej .. ,har fixat mig o såå.. kan nt lägga upp outfiten men har mjukis byxor :) o min nya ,tröja den vita ,från gina he.. ,bussen kommer snart .. men får se om ja uppdaterar hos emilia elr nåt annars blir de uppdatering hemma kyss !

Av ashaa eriksson - 29 december 2011 10:55

goedmorgon sötnosar.. hoppas ni har sovit gott , ,vädret e lite tråkgt -,- ,typ grått på molnen aja.. ,i dag ska ja nog vara med emilia o issa kanske ,o sen så drar till sofie senare ikväll ska ge henne en julklapp ,jaaa... har ätit frukost osv. ska börja fixa mig men men

,., ,ska ta me mig cameran tror ja ,så lägger ja upp bilder från i dag,o massa fika vi ska typ fika o så. men hörs snart Kyss

Ovido - Quiz & Flashcards