ashaas

Alla inlägg under december 2011

Av ashaa eriksson - 20 december 2011 20:02

sry.... det kommer nt komma nå bilder från i dag för min camera e ur laddad så.. :) men  dom kommer komma upp imorgonn

LOVAR ! aja,.. ska fixa lite nu käka fixa till kvällen imorgon e det julshow i skolan e så jävla taggad !

Av ashaa eriksson - 20 december 2011 19:33

tjatjah , felicia gick ... :// aja....e så jävla stolt över mig själv gjorde 3 hål på felicia en där uppe vi brosket o 2 nere efter varaann ,sen en på mig och brosan haha :) ,tror att emilia ska fixa header till mig har tröttnat på min nu :/ men snart kommer lite bilder fråmn i dag me bästa lalah o sofie :) www.sofiehellstrom.blogg.se

www.emillias.devote.se kika in gärna sjukt fina bloggar ! hörs snart

Av ashaa eriksson - 20 december 2011 16:54

hej sötnosar hur mår ni :) ,själv så e det bara lung tsitter med felicia och chilla hos mig:) lite dåligg update men bilderna kommer senare i ikväll :) men hörs om ett tag puss  

Av ashaa eriksson - 19 december 2011 21:28

hej ! ,har precis dushat osv..flätat håret ,kör på vågit imorgon lite mys outfit till oxå myys!

men men säger vell godnatt ,nu ska sova :) HAHA blev senare för mig i dag en i går tror ja!

aja godnatt puss

Av ashaa eriksson - 19 december 2011 19:37

haha innan skulle dra t skolan :)




    a

julgranet e bakom HAHA :)



aja.. de va de puss

hörs senare !

ha de bäst







 
Av ashaa eriksson - 19 december 2011 18:35

hej bloggen ! ,kom hem för ett tag sen:)  nice... ,har ätit o så ,skolan va c hill har nt jätte mycket letioner ,för snart e det lov så aa lalallala ... ni fattar :) jaaa.... vad har  ni gjort i dag då? ,ska ladda upp lite bildag så

der från i dag ,

kyss !

Av ashaa eriksson - 19 december 2011 06:46

hejsan e redan vaken nu ,har gjort iordning lite frukost ,till mig ,ska snart börja fixa mig osååå ,hoppas ni gilllade bilderna ,för de gjorde ja + ee jätte nöjd me min hårfärg :) yes  

rekomenderars verklogen ,gör ditt hår glansiare ,mjukare osv.. finns på vanlig matvaroaffär !

Av ashaa eriksson - 18 december 2011 20:58

godatt ska nog sova nu ! hörs imorgon puss ,ha en trevlig kväll alla kära läsare !

Ovido - Quiz & Flashcards