ashaas

Alla inlägg under januari 2012

Av ashaa eriksson - 29 januari 2012 21:09

hej sötisar hoppas ni gillde headerd  sötaste issa fixade åt mig ;) blev faktiskt nöjd med den men allafall kom hem för nåra min sen och håller på fixar massa till skolan + hittar inte min kemo läxa har ju prov imrgon eller "förhör" aja ska nog fortätta fixa KYSs


GÅRDAGENS


Av ashaa eriksson - 29 januari 2012 16:29

hej söötissar precis kommit till issa, veet inte vad vi ska göra men tänkte göra ett inlägg hoppas ni gillde bilderna de gjorde jag vi ska vell hitta på något Kysssnnn !


------> www.isabellss.bloggplatsen.se  chekka!


Av ashaa eriksson - 29 januari 2012 13:59

bild boooomb!

                           

Av ashaa eriksson - 29 januari 2012 13:23

hej gullingar ,sitter med malin vi har   bombad med kort :) haha lägger upp dom ikväll ! vad har ni gjort hitillss 

-----> www.maalinbostrom.blogg.se  cceeekk! aja hörs sen KYSSN!

Av ashaa eriksson - 29 januari 2012 10:47

hej sötisaar ! ska fixa mig snabbt sen drar ja till malin och sen efter träffar ja nog issa ni får ha de så bra pusss får se om det blir bio!

Av ashaa eriksson - 29 januari 2012 09:21

hej sötisar ! precis vaknat  eller ja vaknade för ett tag sen men låg i sängen ungefär 1 timme lyssnade på musik ! sköööönt att sova ut sig få sitt skönhetsömn aja . ska kanske på bio med isabell i dag får se om några till följer med får se men först ska ja äta frukost vad gör ni i dag då sötisar ? juste jätte gullig tjej fanny sa   till mig att ja kanske skulle ha ett till bloppis

får se kanske gör ett i veckan så hål utkik ;) aja hörs snart KYSS

 

Av ashaa eriksson - 28 januari 2012 23:24

var bara tvungen så gulligt!


 


så gullligt att man får höra de !..

blir så glad!

Av ashaa eriksson - 28 januari 2012 22:02

precis dushad hårpackning shampoo balsam  lite så där


 

nydushad + myyys outfit .


  

godnatt alla sötisar puss


 
Ovido - Quiz & Flashcards