ashaas

Alla inlägg under januari 2012

Av ashaa eriksson - 27 januari 2012 18:29

hej sötisar som rubriken säger att ja har varit med melody och erica hehe . slutade halv 3 sen så mötte dom mig vid kvanberga och sen så stack vi till rådsparken chilla där sen så gick vi till melody vi åt senare så gick vi till basket och världens bästa erica överaskade mig med en choklad + så är de min favorit AW vad gulligt aja kommit hem  har typ inga bilder från gårdagen sitter och äter choklad myys ska sätta på mig one piece och sticka ner till ICA och köpa B&J myys vad har ni gjort i dag dåå????? hörs sen KYSN

Av ashaa eriksson - 26 januari 2012 20:47

råkade trycka på "skaffa tidslinje" då så skulle ja se sen så råka ja trycka och nu har man nya tidslinje tror inte de går och ta bort

nån som vet kommentera eller adda mig på facebook ashaa teräsniska

 
Av ashaa eriksson - 26 januari 2012 19:33

 


 

outfit i dag canada tröja

svarta tights . haha malin i bakrunden :)


 


 


 

tvilingar !



tog en fika i huddinge c


  

provade en massa kläder i H&M

 

  

var helt käääär i den här marinblå tröja måste köpas!

 

  

håret i vägen -.- fuck..



 
Av ashaa eriksson - 26 januari 2012 19:25

hej sötisar kommit hem för en halv timma sen va med malin :) mötte henne i tomtberga chillade vi stack till huddinge c yäh tog en fika på donken vi as hungrig som vanligt sen så tog vi massa bilder jaa de va chill <3 vad gör ni gjort babes???

bilder kommer snart stay tunded babes;)

Av ashaa eriksson - 25 januari 2012 22:00

godnatt sötisar ska sova nu KYsN glöm inte veckan blogg KOMMENTERA !

 

profie pictures in the facebook

Av ashaa eriksson - 25 januari 2012 21:30

jennifer saliba  du är verkligen underbar person vi har inte så mycket minnen tillsammans men vi kommer säkert ha fler minnnen kommer ihåg när ja va me dig vi huddinge hallen och vi åt massa chips o hade jätte roligt tyckte ja iallafall det var i sommras hoppas vi skaffar mer minnen men ska säga att du är sjukt snäll och du har sjukt vackert hår saknar dig hoppas vi kan träffas fler gånger

Av ashaa eriksson - 25 januari 2012 21:25

isabell wilhelmsen jag älskar dig nånsin ,du är den bästa för mig alla våra minnen .shopping bada  ung 08 va bäässt :)firat nyår tillsammans vi har kännt varan i ett halv år nu men kännde dig innan fast lite och helt plötsligt blev vi så tajta ja kommer i håg när ja skrev

"nån som vill gö nåt " du ba "visst ;) vi har så sjukt mycket minnen  tillsammans asså ja kan inte fatta hur mycket vi har du är den som verkligen ställer upp du är den ja verkligen kan lita på de finns 298383494 miljoner ute men du är den som man kan lita på vi 2 igenom eld och vatten . och 2012 kommer bli den bästa året nånsin det vet du ...mina ord säger allt gumman JAG ÄLSKAR DIG vi två livet ut gumman <3  och det kommer blir mycket mer minnen en 2011 . nu har jag ju fått lägenhet så kommer blir bääst vi ska festa hos mig va ute fyfan 

isabell wilhelmsen du är bäst ------> www.isabellss.bloggplatsen.se kolla in

Av ashaa eriksson - 25 januari 2012 21:25

isabell wilhelmsen jag älskar dig nånsin ,du är den bästa för mig alla våra minnen .shopping bada  ung 08 va bäässt :)firat nyår tillsammans vi har kännt varan i ett halv år nu men kännde dig innan fast lite och helt plötsligt blev vi så tajta ja kommer i håg när ja skrev

"nån som vill gö nåt " du ba "visst ;) vi har så sjukt mycket minnen  tillsammans asså ja kan inte fatta hur mycket vi har du är den som verkligen ställer upp du är den ja verkligen kan lita på de finns 298383494 miljoner ute men du är den som man kan lita på vi 2 igenom eld och vatten . och 2012 kommer bli den bästa året nånsin det vet du ...mina ord säger allt gumman JAG ÄLSKAR DIG vi två livet ut gumman <3  och det kommer blir mycket mer minnen en 2011 . nu har jag ju fått lägenhet så kommer blir bääst vi ska festa hos mig va ute fyfan 

isabell wilhelmsen du är bäst ------> www.isabellss.bloggplatsen.se kolla in

Ovido - Quiz & Flashcards